What is the link between a fatal bank heist, an ambitious prince, an opera première, the Chief of Police and the Triple Alliance between England, France and Russia? Set in Belle-Epoque Paris against a backdrop of political and international intrigue, The Tiger Brigades is the modern adaptation of a legendary TV series which tells the story of Inspector Valentin and his Tiger Brigade men as they battle against corrupt civil servants, anarchist gangsters and Constance, the manipulative wife of a Russian prince. Amidst a chaotic and murderous web of deceit and greed, they race against the clock to protect national security, and perhaps even prevent war.