24 hours in the life of Malek in modern-day Beirut. The young man who lives with his mother, Claudia, suffers from narcolepsy. One day, he succeeds in convincing his mother to go to a lawyer to officially declare the death of her husband, who disappeared 15 years earlier. Malek roams Beirut, its streets, its bars, in search of Zeina, the woman that he loves, but no longer wants to see. Perhaps today will be "the perfect day" to escape from the past and find what has been lost?