After breaking up with his girlfriend, Paul moves back to his father in Paris. He moves into his younger brother’s room, from which he soon refuses to leave. The father and younger brother try their best to help Paul get over his break-up. Meanwhile the Parisians are preparing their Christmas celebrations.