Michael Saint-Josse, a plastic surgeon, decides to bring his daughter Vanessa on holidays to Marbella in his Aston Martin, which breaks down on the way, forcing the two to go to a camping site. There Michael will make an unexpected encounter, with Patrick Chirac, a Dijon playboy who has been unlucky in love...