Isa, Alice, Léa and Nina, linked by their Sephardic roots, as well as by their friendship, share their lives between love stories, a beauty institute under fiscal investigation, raising children, a Moroccan nanny without papers, family and religious celebrations, but apart from being beautiful, their greatest challenge lies in being themselves.