The story about a father and son, set against the background of North Amsterdam during a glorious summer. Lucien runs a boxing training centre and lives for the training of his young pupils. He talks a lot and in no uncertain words. He is quick to attack and in fact does not take contradiction kindly. Lucien is a well-known figure in North Amsterdam.