Set in a spa town, the story of a platonic love between Gregor—head chef who is as eccentric as he is overweight—and Eden, a married woman. Gregor's "Cucina erotica" brings a spark to Eden's life and her dull marriage, while the chef continues his passion for cooking up ever more ridiculous recipes.