One day Kallmann wakes up and the world seems like another planet. He doesn’t understand a word anyone says, doesn’t know anyone and even his local railway station has shrunk. What he doesn’t realise is that it’s part of a practical joke played on him by Sebastian and Alex. They found the drunken street poet in front of the main station in Vienna, packed him in the boot of their car and dropped him off at a small Czech town station. But soon they too will start to have difficulties understanding the world around them.