A hitman called Kyoji has just killed his lover, Seiko. She was the wife of Kyoji’s boss, Wiwat, who, when he heard about the affair, hired his rival to murder the unfaithful Seiko. Kyoji hides himself away on a cruise ship bound for Thailand. On board he meet a mysterious beauty named Noi. A passionate affair ensues. Their destinies are more interwoven than Kyoji and Noi could ever imagine.