The day before Christmas, Bart, Ladj, Thai, Yasmine and Eve leave a party which badly turned. Eve, very teaser, invite them at her home. But when the youth of the cities meets Jospeh's claws, the strange guard of her country house, the meeting rocks in the bloody tale...