A satiric and timely political drama about terrorism, revolution, and the power of memory. In an unnamed place and time, an idealistic soldier named Joe strikes up an illicit friendship with a political prisoner named Thorne, who eventually recruits him into a bloody coup d'etat. But in the post-revolutionary world, what Thorne asks of Joe leads the two men into bitter conflict, spiraling downward into madness until Joe's co-conspirators conclude that they must erase him from history.