A deracinated part of the city sometime in the 1980s is home to Nen and his friends Palito, Topo and Tostao. The district is ruled by ex-mercenaries Gandhi, Fontán and Andrade. Nen dreams of a career as a rumba musician. All that he knows about his father, El Guacho, is that he was a fabulous rumba singer. But then, he is forced to learn the truth about his idol’s sudden disappearance. Nen has to learn to find a balance between his thirst for revenge and his goal to become a musician.