In order to spend more time with her girlfriend, Kiki, the young student Alex decides to give up her room at the student’s hostel and move into the house where Kiki lives. A few months later, Alex and Kiki are a couple. Alex suggests to Kiki that they spend the summer at her parents’ house in the country. Theirs is a peaceful, idyllic summer. Until Kiki’s jealous brother Sandu appears on the scene, wanting to take Kiki back to town...