Two friends named Shad and Otho leave the Ivory Coast to find their fortunes in Europe. They hope to return to their land like shining heroes – just like the warriors in their ancestors’ myths. In Spain, the two start running a taxi service for other illegal immigrants, until, one day the police suddenly put in an appearance at a birthday party. Shad manages to escape, but Otho is arrested and deported to Abidjan. Things look bad for Otho. Neither his friends nor his relatives want anything more to do with him...