From Istanbul to Ankara, from the south-eastern part of the country to Ganziantep, from further to the East on through Diyarbakir and Van to reach Doğubayazit, near the Iranian border, Far Away is a journey, a personal viewpoint offering different views of contemporary Turkey, fringe impressions of everyday life in cities like Istanbul and Ankara, then onto the eastern regions which until recently were the front lines of internal conflict.