Marion and Philippe, an ordinary couple, are expecting their third child and are about to start looking for a new apartment. Before doing so, they want to spend a few days in Venice, celebrating the honeymoon that they never had, constantly putting it off until later. In the train that brings them back from the countryside where they’ve left their children, they discover a bag full of money...