Ariel Perelman is an attorney, like his father. And, because it is customary in Argentina to do so, the people refer to them both as Dr Perelman—regardless of whether they mean the father or the son. Yet it is not so much sharing the same name that bothers Perelman Junior as not knowing if he is beginning to look just like his father—or at least, the exact opposite.