The adventurous story of three heroes, none of whom have ever met, but who nevertheless have two things in common: firstly, they all live in the farthest-flung corners of the planet and, secondly, all three determined to see on TV the final in Japan of the 2002 World Cup between Germany and Brazil. Their task is not easy, but they find the resourcefulness and the willpower to achieve their goal.