The story of conjoined twins Tom and Barry Howe - a freak show turned proto-punk sensation. As teenagers in the early 1970s, the Howe twins were plucked from obscurity by a music promoter who groomed them into a rock-and-roll act. Against all expectations, the boys - performing as The Bang-Bang - quickly appropriated their status as 'freaks' and spat it back in the form of searing, aggressive rock. Grasping at the truth from an array of often unreliable accounts, the story follows the twins as they negotiate love, artistic rivalry, and the cruel suppression of their unique voice. Brothers of the Head investigates our impulse to celebrate the extraordinary, and our tragic compulsion to claim, de-mystify and destroy it.