Happily united or lonely together? Vanessa Jopp takes a wry yet serious look at a group of very different people all looking for a way out of their lonely existence. Whether they are searching for the next romantic attachment, the love of their lives or long-lost love, they wander about Berlin and falteringly find their way towards each other.