Four midsummer weeks. Ensconced in their dilapidated high-rise, Sandra and Lilly are the only ones who have not left their apartments to escape the construction work. Building workers are noisily renovating outside, whilst inside, a young woman and an old lady sit at home, apparently oblivious to both the summer and the chaotic hammering and drilling. And yet, the reasons these two women have for taking refuge behind their own four walls are not so very different. Sandra may be broken-hearted, but Lilly’s whole life has been one big drama.