Winky Wong has just moved to a small seaside resort, where her parents have a Chinese restaurant. There is only one thing Winky wants: a horse. But horses are expensive. Winky is in luck though, as it is Saint Nicolas so she just asks a horse for Saint Nicolas. Then everything will work out all right. Or will it?