Ulf thought that this summer was going to be like all the others. He would go, as always, to his grandparents’ home on the Schaeren islands, quarrel with his brother, have fun with his friends and listen to his grandfather’s farting at night. But this time things are a bit different, because Ulf has recently acquired a ‘blood brother’, named Percy.