Insurance salesman Burkhard Wagner left his family promising them a better life on his return. All he has to do is sell enough policies. But time drags on and Burkhard turns into the Flying Dutchman of Germany’s motorways. His contact with his family now boils down to him leaving the odd report on the answering machine. Nevertheless, Burkhard sticks resolutely to his plan. But then, shortly before he has sold all his policies, he runs out of steam – mentally and spiritually.