The story of a couple, Franck and Tina. He loves her, but she can't possibly feel the same about him, having recently lost the man of her life in an accident. To cheer herself up Tina goes on holiday to Asia. While on holiday, a charming stranger, Franck, enters her life, first as a travel companion and then as a friend... The big question is: Will Tina fall in love with Franck?