During the sixties, the Nile Perch, a voracious predator, was introduced into Lake Victoria, in Tanzania, as a scientific experiment. Since then, practically all the lake’s indigenous fish have been wiped out. A lucrative industry was born of this ecological disaster, for the white flesh of the enormous fish is successfully exported throughout the Northern Hemisphere. Fishermen, politicians, Russian pilots, prostitutes, industrialists and European commissioners are all actors in this drama that extends beyond the borders of this African country. Huge cargo planes from the former Soviet Union create a constant ballet in the sky above the lake, thereby also opening doors to the South for another business: arms trading.