April has been living in the "Trappistines of the Strict Observance" for 21 years... She was abandoned at birth in front of this isolated convent and raised by the sisters. It is time for her to utter her perpetual oath. And Sister Bernadette cannot but reveal the most buried secret of the monastery : she has not been abandonned by herself, there was also a boy, her twin brother...