Today, one in three thirty year-olds is single. Either we live alone and dream of being in a relationship or we're in a relationship and dream of being single! About to propose? Ben, 35, is dumped by his girlfriend ... now he's back to square one, to being single again... When he returns home to his mother, Ben meets up with his friends, Ludo, Aïssa, Nathan et Nelly, a group of singles.