The year is 1936. In a small US town, parents of pupils are invited to their local school to view a film. The aim of this film is to make them aware of the dangers of marijuana, which is made out to be more dangerous than any other drug. Jimmy Harper and Mary Lane, two pupils from a good background try out the drug with hilarious consequences...