Cheyenne, a young journalist, decides to leave Paris to lead a life in the country. She leaves behind her the woman that she loves, Sonia, who does everything she can to try and forget Cheyenne. But it isn't as easy as that. How can we deal with what we want and what we can? What we think and what we do? What we like and what we refuse?