Esther, an up-and-coming writer, tries to get her first novel published. She is soon supposed to get married to David, a young doctor. In the meanwhile her mother is annoying her about preparations for the wedding, her sister is telling her to think twice, her future husband flashes in front of her best friend and a clairvoyant reveals to her that she will soon encounter a lover. Then , by accident, Esther meets Adam, a childhood friend - an event that provokes Esther to start her life anew.