Mamá is 82, her son Jaime, 55. Both live in two very different worlds. Jaime is married and has two children, a lovely house, two cars and looks after his step mother. Mamá gets along fine alone and grows old gracefully in an apartment that her son lets out to her. But then one day, something happens that noone in the family would never have imagined: Jaime is laid off. Obliged to take stock of his life, Jaime is left with no choice but to sell the apartment. When Jaime sees his mother to tell her the bad news, he doesn't expect her to reveal the things she does...