It's life as usual for thirty-something Parisian couple Laurent and Camille, until the day Laurent falls for Elodie: the new girlfriend of his best friend François! The four have dinner together, and what begins as a friendly gathering becomes a wholly different affair… This fresh, sexy romantic comedy takes an ironic look at modern love - tender, human and irresistible.