The town is calm, it's nighttime, a shadow is cast over the city. In the Parisian suburb of Saint-Denis, it's the start of Spring and Aton is having some problems. The life of the young man is turned upside down by his father's arrival, his exams at university, and especially the appearance of a mysterious young woman, by the name of Nina. The shadow is still there, this time hovering over Aton's apartment, there it finds its prey. It's the beginning of a nocturnal journey, a magical quest, from which the young man will not escape unscathed.