Based on the book by acclaimed author and playwright Athol Fugard, this deeply affecting film traces six days in the life of a ruthless young gang leader who shoots a woman outside her home and steals her car, unaware, in his panic, that her baby is in the back seat. Pumping with the high energy of Zola's 'Kwaito' music, Tsotsi is an extraordinary and gritty contemporary portrait of ghetto life set amidst the sprawling Johannesburg townships.