Azad, a young Kurd, joins his elder brother Mehmet who is living in Germany, where he eams his living as a pimp. Aiming to find work, Azad leaves his family, his roots and his land. He arrives at a centre for refugees where he meets an eleven year old orphan, lbo, who is also a Kurd. A solid and affectionate friendsihip soon develops between them. Unable to get by, Azad starts doing hair-cuts in the restroom of a fast-food joint, with little lbo holding the mirror. One evening, in the underground, they come across two unpleasant young Turks who are terrorising passers-by with their highly aggressive dog. As they corne out of the station, Azad provokes them, a gesture whose consequences are to turn his life into a nightmare.