Eleven-year-old Onnoval does not fit in with his schoolmates. He believes that when he gets angry he will turn into a werewolf! Bullied at school, Onnoval writes ghost stories in which he takes revenge on the other children. But when the devilish Ferluci gets his hands on the story, things start to get very real indeed. If Onnoval does not rewrite his story very soon, everything will go horribly wrong during a school trip to The Horror Park. But that means he must get his story back from Ferluci...