Victoire wakes up one morning and discovers the body of her partner, Felix, lying on the floor in the bedroom. As she can't remember the last hours, but being sure that she has something to do with what happened, she decides to run away. But strangely enough, wherever she is, a certain Louis-Philippe always finds her and informs her about the "case". But Louis-Philippe doesn't say everything. What does he hide? Who is he? Who lies, invents stories? And what happened really?