Edy is one of the best guys in the life insurance business, especially when he has to help his clients get access to the life insurance of their partner. But for some time, Edy has lost his lust for living. When he tries to commit suicide, destiny intervenes. Not only does he survive, but he also finds himself with a corpse in his hands. Edy has only one solution. But once again, destiny takes control...