On the eve of her wedding, the beautiful opera singer Malvina is mysteriously killed and abducted by an obsessed and evil, Dr. Droz Felisberto, an innocent piano tuner, is summoned to Droz's secluded ocean side estate to source his strange musical automations. Here he learns of the doctor's plans to stage a "diabolical" opera and of Malvina's fate. He secretly hatches a plan to rescue her, only to be become trapped himself in the web of the demon doctor's perverse universe.