Antonio Ruiz, a prestigious plastic surgeon from Andalusia, lives in Seville with his wife Cristina and two children, a woman who is about to make him a grandfather, and a teenager son. A good-looking young man in his fifties, he enjoys a healthy and juvenile way of life. Invited to a conference in Buenos Aires, during the event his personal assistant is a young and attractive woman called Delia. While in Spain his life will no longer be the same. He will have to share his desire to see her again and face the private upheaval created by Cristina when she leans about his affair. Faced with the inescapable destiny of any human being, Antonio will have to make a choice.