Georges de Rays, a wealthy and famous orchestra conductor; marries his 7th wife, Diane, within the walls of his medieval castle. She enjoys her marriage and the luxurious lifestyle, her friends, the beautiful stallion Georges de Rays gives her. Despite all the finery, gifts and kindness, she still awaits her husband's first late night visit. As time passes, she is continually treated like a child and not a woman. As her sense of loss grows and her touch with reality diminishes, she disobeys her husband...