Nina and Lizzy. The meeting between two young normal girls, just a little fragile. They hit it off right away... Together, they are strong, euphoric... They don't have a lot of luck or money ... all they have are their dreams. Two young girls in search of love. With each moment that passes, their encounter encloses them in a world where they don't have the keys. With nothing in their pockets, they won't go very far ... or perhaps too far.