"The Rag", an English tabloid, has been seething with intrigue ever since the editor-in-chief, Eddy, started an affair with his assistant Mary, who also happens to be married to Richard Morton, president of the media group that owns the paper. When she finds out that an editorial change is in the offing, Mary decides to make a bid for the editor’s job. She dumps Eddy and persuades her husband to give her the promotion. Refusing to give up his post, Eddy goes on the offensive, with help from photographer Morph, master of the revealing snap. They work out a plan to concoct a scandal to harm Morton’s reputation and thus keep Eddy’s job.