Fiona is a young woman who has a special talent for cooking. She loses all control when she succeeds in seducing those who taste her cuisine. When she works in a downtown snack bar, daydreams, boredom and love meet and a series of characters declare their love, with serious consequences. That night, life is a buffet, and everything is just a snack.