On a dark night, barely lit up by a pale full moon, Elena is spying on her fiancé. She is jealous and wants to catch him in the act. She arrives in a mysterious place in the middle of the countryside – a pedestrian footbridge. Elena has no idea that she has just crossed a border, a place where all space and time dimensions are surpassed. When she wakes up from this hypnosis, she has completely forgotten what happened, but she begins to see the consequences, consequences that involve her psychologist, a webmaster of pornographic sites, an actor and a friend. But what really happened that night? Nobody can answer that question, unless however the night starts all over...