Two hundred kilometers north of the Arctic Circle in Sweden, Shakespeare’s story of Macbeth is played out against a backdrop of an almost dreamlike landscape of ice and snow. The northern lights feed the mystique of the witches and the omnipresent coldness blankets the warm feelings and the murderous obsession of the loving twosome in the Macbeth household.