11 year-old Tommy, his older sister Viola and their father Renato have formed a strangely united family since the most important woman in their life, the mother of the two children and Renato's wife, abandoned them. Despite all, this family, so full of fury, failings and inconsolable loneliness, keeps going, thanks to their abiding concern for others and their love.