The love between Jojo and Anso is put to a test when Jojo uses all their money to buy a gear box for his Mustang. To pay back he has to work for his shady father-in-law Baba. His first mission is to pick up a car for sale from Eleena. What he doesn’t know is that the real owner of the car is her husband Ivan, a Russian gangster. Eleena has no idea the car is filled with Ivan’s money. When the car is missing Ivan gets ready for a cruel revenge.