The story of six men working together in a garage – the EdGarage, owned by Edgar, the father figure of their brotherhood. All of them except one are big soccer fans. In spite of the garage being threatened by hostile takeover or bankruptcy, they decide to go on a company trip to support the Norwegian national soccer team during the final matches of the World Championship.